Levering

Wat is de levertijd van mijn Animal foto print?
De door u bestelde foto op canvas, hout, aluminium of andere ondergrond wordt uiterlijk de 5e werkdag verzonden. In de meeste gevallen zal de door u bestelde foto ruim binnen deze 5 werkdagen op het door u aangegeven afleveradres geleverd worden.

Hoe verpakken jullie mijn bestelling?
De door u bestelde Animal wordt zeer goed verpakt. Binnen de AnimalPrintShop.nl groep hebben we tientallen duizenden pakketten verstuurd, het gebeurt maar zelden dat er een bestelling beschadigd aankomt. We gebruiken karton en bubbelplastic voor het verpakken van uw bestelling. Mocht het onverhoopt toch gebeuren dat uw bestelling tijdens het transport beschadigt, dan krijgt u van ons een nieuw exemplaar.


Zijn er verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 5,95, dit is per bestelling. Dus als uw bestelling uit meerdere pakketten bestaat, dan betaalt u nog steeds € 5,95.

Wat als ik niet thuis ben?
Als u op de dag waarop u uw Animal foto thuis verwacht niet thuis bent, dan raden wij u aan om een afspraak met uw buren te maken. Vervolgens maakt u d.m.v. een briefje op de deur kenbaar aan de bezorger waar de koerier het pakket kan afleveren. Uw foto op hout, canvas, aluminium of ander materiaal zal dan daar worden afgeleverd. Bent u niet thuis en heeft u geen briefje opgehangen? De bezorger laat een niet-thuis-bericht achter en u kunt een vervolg afleverafspraak met de bezorger maken.

Aflevering in het buitenland?
Dit is mogelijk! Voor verzending naar Belgie brengen wij € 7,95 verzendkosten in rekening. Verder is het ook mogelijk om uw Animal in Duitsland en Oostenrijk te laten bezorgen. Hiervoor verwijzen we u graag door naar ons Duitse zusje AnimalPrintShop.de.


Retourneren

Onze producten worden voor jou op maat gemaakt. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je product. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen naar volgend e-mailadres: info@animalprintshop.nl

2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop. 

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw product, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

Let op: onze producten worden op maat gemaakt, het is daarom niet mogelijk producten zonder gegronde klacht te retourneren.


Bestellen

Hoe plaats ik mijn bestelling?
Onze dieren zijn verdeeld over drie categoriëen. Wanneer u in een van deze categorieën op het dier van uw keuze klikt, start het bestelproces. Het bestellen is zo eenvoudig mogelijk gemaakt, zodat u heel soepel door het hele bestelproces loopt. Komt u er onverhoopt toch niet uit dan kunt u contact opnemen met info@animalprintshop.nl. of ons bellen.

Kan ik ook een cadeaubon bestellen?
Ja, dat kan. Onder iedere categorie kunt u kiezen voor de algemene cadeaukaart. Wanneer u hierop klikt, start het bestelproces. U heeft de keuze uit cadeaubonnen met verschillende bedragen.

Kan ik ook bestellen zonder een account aan te maken?
Ja, dat kan.

Kan ik mijn bestelling (nog) wijzigen of annuleren?
Wij maken uw bestelling op maat en verzending vindt al plaats binnen 5 werkdagen. Dat betekent dat uw bestelling al heel snel wordt opgenomen in ons bestelproces. Als uw bestelling in productie is genomen, kunnen we hier helaas geen aanpassingen meer in doen.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen ivm cadeau geven?
Ja, dat kan. U komt deze mogelijkheid tegen wanneer u ons bestelproces doorloopt.

 


Prijzen en betalen

Wat zijn de prijzen van de producten van AnimalPrintShop?
De prijzen worden per formaat weergegeven op de prijzenpagina van www.AnimalPrintShop.nl.

Krijg ik korting bij een grotere bestelling?
Wanneer u een heel pand in wilt richten en meer dan 20 producten met daarop een Animal wilt bestellen, dan zijn er mogelijkheden tot het verkrijgen van korting. Om voor de korting in aanmerking te komen stuurt u een e-mail naar info@animalprintshop.nl met als onderwerp “offerte aanvraag”. U zult op werkdagen binnen 24 uur van onze afdeling sales een reactie ontvangen.

Op welke manieren kan ik betalen?

1. Betalen via bankoverschrijving

  • Het is mogelijk om uw bestelling te betalen via een overschrijving bij uw eigen bank. Het nadeel van een bankoverschrijving is dat de verwerkingstijd van de betaling langer is dan bij een iDEAL betaling. Dit duurt veelal 1 á 2 werkdagen. Wij kunnen uw bestelling pas in behandeling nemen als het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening.
  • Vul in de omschrijving van de overschrijving uw ordernummer en de naam in waaronder u de bestelling plaatst. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling in productie genomen.
  • Bankgegevens:
  • Rabobank 016.71.98.068 t.n.v. AnimalPrintShop in Kollum
  • IBAN: NL87-RABO-016.71.98.068 BIC: RABONL2U

 
2. Achteraf betalen

  • U kunt uw bestelling eventueel ook betalen via de optie 'Achteraf betalen'. U hoeft dan uw bestelling pas te betalen zodra u deze hebt ontvangen (binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur). Het verschil met een overschrijving via de bank is dat wij uw bestelling direct in productie nemen. Onze betalingspartner Afterpay zorgt voor een vertrouwde afhandeling van uw betaling.
  • Achteraf betaling is mislukt

  • Het kan voorkomen dat u nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Afterpay (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van uw (betaal)gegevens, lukt dit niet dan is er waarschijnlijk bij u iets geconstateerd waardoor Afterpay heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Afterpay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.
  • Als achteraf betalen niet lukt, dan kunt u uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes (iDEAL of via bankoverschrijving)


3.  iDeal (uw bestelling wordt direct in productie genomen)

  • U rekent uw betaling snel en veilig af met iDEAL. Het voordeel van betalen via iDEAL is dat wij overschrijving direct ontvangen en uw bestelling direct in behandeling nemen. Ga hiervoor naar uw winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL.

Voor het verwerken van de betalingen aan AnimalPrintShop maken wij gebruik van betalingsprovider Buckaroo.

Ontvang ik een factuur?
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch een factuur op het door u opgegeven e-mailadres. Mocht u deze factuur niet direct binnenkrijgen dan kunt u ook uw postvak ongewenst nog eens checken. Heeft u onverhoopt geen factuur ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@animalprintshop.nl, de klantenservice zal uw factuur aan u nasturen.